سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید

کتاب حاضر به معرفی و شرح جنگ روانی و انواع آن پرداخته است. نگارنده جنگ نرم را اقدامی روانی می‌داند که جامعه یا گروه را نشانه می‌گیرد و بدون درگیری نظامی در صدد براندازی حکومت بر می‌آید. وی ابتدا اهداف این نوع جنگ و شیوه‌های آن را شرح می‌دهد و در نهایت به جنگ رسانه‌ای می‌پردازد و اهمّیت مطبوعات و تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای را یادآوری و برخی از روش‌های این نوع جنگ را شرح می‌دهد. نگارنده در بیان اهمیت موضوع به این نکته اشاره دارد که رسانه‌ها می‌توانند آن‌قدر موثر باشند که به مردم بگویند به چه فکر کنند.

 

 

تنظیمات قالب